Skuteczne leczenie PERIO TwinLight™

Leczenie periodontologiczne Fotona TwinLight™ jest jedną z najmniej inwazyjnych form leczenia chorób przyzębia wykorzystującą dwie najlepsze długości fali laserowej stosowane w stomatologii. Zastosowanie technologii Fotona TwinLight™ umożliwia zoptymalizowane leczenie chorób przyzębia. Procedura zabiegowa stwarza korzystne warunki dla gojenia się zmian przyzębia poprzez usuwanie chorobowo zmienionego nabłonka wyściełającego kieszonkę przyzębną, usuwanie kamienia z powierzchni korzeni oraz zamknięcie kieszonki stabilnym skrzepem włóknikowym. Leczenie zmian laserem Er:YAG Nd:YAG pozwala dentystom na skuteczne leczenie zarówno umiarkowanych, jak i ciężkich chorób przyzębia..

Zobacz jak w trzech krokach możesz efektywnie leczyć choroby przyzębia.
Krok 1. Laser Nd:YAG usuwa warstwę chorobowo zmienionego nabłonka i poprawia dostęp do powierzchni korzenia.
Krok 2. Laser Er:YAG jest stosowany do całkowitego usunięcia kamienia z powierzchni korzenia.
Krok 3. Energia lasera Nd:YAG jest wykorzystywana do koagulacji i pozostawienia stabilnego skrzepu włóknikowego.

3_kroki.jpg

Przeczytaj artykuły:

Prof. Marzena Dominiak (Prezydent PTS), lek. dent. Sylwia Hnitecka Zastosowanie laserowej metody TwinLight® w leczeniu periimplantitis – opis przypadku

Dr. n med. Kinga Grzech-Leśniak (Prezydent PTSL) Zastosowanie lasera Er:YAG w leczeniu kieszeni przyzębnych

Dr. n med. Kinga Grzech-Leśniak (Prezydent PTSL) Nowy protokół leczenia periodontologicznego z zastosowaniem laseroterapii w redukcji głębokości kieszeni przyzębnych – opis przypadku