Wsparcie

  • DORADZTWO

    Wiemy, że wybór odpowiedniego urządzenia nie jest łatwy, dlatego nasi eksperci pomogą dopasować odpowiednie rozwiązanie „szyte na miarę” do potrzeb klienta. Tylko właściwe dobranie sprzętu pozwoli w pełni wykorzystać jego funkcjonalność, dlatego umożliwiamy sprawdzenie i przetestowanie możliwości urządzenia w gabinecie.

  • SZKOLENIA

    W trosce o prawidłowe i efektywne korzystanie z urządzenia zapewniamy możliwość udziału w profesjonalnych szkoleniach, składających się z części teoretycznej oraz praktycznej. Podczas szkolenia w pełni poznasz aspekty techniczne i funkcjonalne urządzenia, dowiesz się jak bezpiecznie i skutecznie pracować z laserami.

  • SERWIS

    Posiadamy autoryzowany serwis do dyspozycji klienta na terenie całej Polski. W przypadku awarii zapewniamy reakcję serwisu w ciągu 48 godzin. Korzystamy tylko z oryginalnych części, a w przypadku dłuższych napraw zapewniamy sprzęt zamienny. Oferujemy naszym użytkownikom przeglądy okresowe oraz wszelkie naprawy podzespołów.

  • WSPARCIE MARKETINGOWE

    Oferujemy naszym klientom pomoc i wsparcie w zakresie promowania zakupionego urządzenia. Udostępniamy materiały marketingowe, takie jak ulotki dla pacjenta, plakaty. Cyklicznie publikujemy w prasie tradycyjnej artykuły opisujące możliwości urządzeń. Poprzez różne kanały social media pomagamy naszym klientom w budowaniu świadomości marki.

  • OPIEKA POSPRZEDAŻOWA

    Nasz zespół handlowców, marketingowców, szkoleniowców oraz serwisantów jest zawsze do Waszej dyspozycji. Każde zapytanie analizujemy i szukamy najlepszego rozwiązania, dlatego mamy tak wielu zadowolonych klientów, z którymi budujemy długotrwałe relacje.