BTL SMART

Zaawansowany laser biostymulacyjny (685nm/50mW)

BTL SMART-4110 to zaawansowany laser terapeutyczny w kompaktowym rozmiarze.

Innowacyjna technologia wykorzystuje emisję światła laserowego o pożądanej w terapiach LLLT niskiej mocy, które pozytywnie wpływa na procesy regeneracyjne zachodzące w tkankach. BTL Smart-4110 to idealne rozwiązanie dla stomatologii oraz rehabilitacji.

• Kluczowe zalety

• podstrona_produkt-btl-smart_btlstomatologia_03

Przyjazne i intuicyjne oprogramowanie, które pozwala na rozpoczęcie terapii za pomocą jednego przycisku.

• BTLikona2

Lekkie i mobilne urządzenie z opcjonalnym zasilaniem akumulatorowym.

• BTLikona3

Osiąganie długotrwałych efektów leczenia poprzez odpowiedni dobór wartości parametrów terapii, dzięki systemowi automatycznego przeliczania.

• BTLikona4

Poprzez gotowe procedury zabiegowe użycie lasera jest proste i wygodne zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników.

• BTLikona5

Łatwe zarządzanie bazą danych pacjentów poprzez możliwość przypisywania terapii.

• BTLikona6

Wbudowana encyklopedia jednostek chorobowych wraz z rysunkami anatomicznymi pozwala na łatwe dopasowanie terapii do schorzenia.

• Zastosowanie

BTL SMART-4110 to niewielkich rozmiarów, wygodne i przenośne urządzenie. Emitowane przez nie światło o barwie czerwone w zależności od terapii skutecznie odblokowuje lub przyśpiesza procesy zachodzące w komórkach, wywołując działanie przeciwzapalne oraz przeciwbólowe. Aparat można z powodzeniem stosować w:

• przyśpieszaniu gojenia się ran
    • leczeniu bolesnych aft, opryszczek, pleśniawek
    • działaniach bakteriobójczych i przeciwzapalnych
    • terapiach wewnątrz- i zewnątrz- ustnych
    • przyśpieszaniu gojenia odleżyn protetycznych
    • leczeniu paradontozy
    • leczeniu stanu zapalnego w chorobach stawów skroniowo-żuchwowych

podstrona_produkt-btl-smart_btlstomatologia_18.pngpodstrona_produkt-btl-smart_budowa-pion_btlstomatologia.png